27 AUGUSTI

För exakt en månad sen fyllde jag 16!

Dålig uppdatering igår, men ingenting gick som jag ville! Bilderna tog tid att lägga in. Internet funkade inte. Och när det väl gjorde det, kunde man inte logga in på bloggen. Så jag sket i allt och gick och la mig. Fast ändå somnade jag inte fören halv 5, men det har ju sina förklaringar.. Hihi.

Idag har jag varit i skolan. Missade första lektionen, men det gick bra ändå. Hände ändå inget speciellt. På rasten satt jag med några och spelade kort. Det var kul! Vi körde bluff och ingen ville köra med mina regler, hihi. Slutade klockan halv 3. Kom hem för ungefär en timme sen.

Har ätit två bullar. En macka och druckit ett glas cola. Onyttig tjej! Nu ska jag gå och packa klart det sista för ikväll åker jag till Norrland. Ska väl bli roligt. OM jag kommer åka fyrhjuling asså, haha askul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0