HÄRLIG DAG

Vaknade halv 7 imorse, för att jag hostar så sjukt mycket. Sen kunde jag inte somna om. Jobbigt det där! Men ändå så går jag till skolan. Duktig som jag är! Men om det blir värre än såhär, kommer jag självklart vara hemma. Men jag har inte feber eller något sånt, så det är skönt. Det här kommer låta konstigt, men jag tycker faktiskt om att vara i skolan! Folket där är så jävla sköööna! Haha vet inte hur många gånger per dag jag får mina dampgarv. Men tänk positivt. Skratt förlänger livet! Jag älskar att skratta!

Börjar 10.25, så ska ta bussen till stationen 08.55. Om en timme alltså. Skönt! Idag är jag astaggad på att shoppa i uppsala. Hoppas jag får med Anna eller någon. Har fått mitt studiebidrag nämligen!

Men nu har jag inte å mycket mer att skriva! Ha en rolig dag, allihoppa! Jag hoppas ni alla är på lika bra humör som jag är idag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0