HONEY HONEY HONEY

Jag har haft det super på landet! Har kopplat av som bara den, har stängt av mobilen och bara tagit det lugnt. Det som är mindre bra är att jag har blivit sjuk. Jag är jätteförskyld och hostar så det gör ont i hela kroppen. Ska snart gå och sova, för imorgon är det skola. Bussen går 06.54.. Så egentligen borde jag ligga i sängen för länge sen.

Kvällen har spenderats med Linnea. Vi lyssnade på musik och pratade en massa! Lika underbart som alltid. Jäklar vad sällskapsjuk jag var när jag kom hem asså! Haha.. Men det är inte så konstigt!

Nu ska jag borsta tänderna. Sedan somna till en film. Perfekt.
Hörs imorgon. Sov gott, vakna gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0