26 AUGUSTI

Ville starta en ny blogg. Därför gjorde jag det. Liknar min gamla, i know. Men jag vill att det ska vara nytt och så. Idag har jag varit i skolan. Börjar fan bli riktigt roligt. Folket är bäst där! Jag skrattar fan hela tiden känns det som. Snart ska jag duscha. Sen ska jag träffa Anna! Har inte ätit än heller, haha. Sitter bara med ett glas iskall cola. Fast det är torsdag.. Det här är inte bra. Onyttigt hela tiden fan. Men skitsamma, man lever bara en gång och jag ska ändå börja träna snart. Great!

Jaja.. Vad kan man mer berätta? Jag har köpt en systemkamera. Det blir otroligt fina bilder, så jag vet inte hur många kort jag tar nu. Kommer komma in massa här på bloggen. Bra va? Nu blir det mat. Kött med pommesfrites och bea. Mums!

Nyår 2009 sög , men en bild hittade jag allt!
.. Oj vad bred bilden blev, men skitsamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0