NATTI NATTI

Idag har det varit fullt upp hela dagen! Först var jag i skolan till 14.45. Jag och Pernilla blev utkastade från svenskan så vi gick till en annan svenska grupp, haha. Inte bra! Sen åkte jag och några stycken och fikade på waynes. Det var mysigt! Sen gick vi runt och kollade i affärer litegrann, men hittade inget roligt.

När jag kom hem åt jag middag! Lax med potatis. Jättegott. Efter det gick jag och Linnea ner till Ica och köpte hårfärg till mig. Det fick bli blonda slingor eftersom jag vill få mitt lite mer naturligt! Det blev inte så stor skillnad, men utväxten gick bort lite iallafall, så det var bra! Sedan klippte Linnea mig också, som också blev bra. När det var klart gick vi ut ett tag och nu sitter jag här hemma och tråkar. Ska snart sova. Ska upp klockan halv 7 imorgon och gå i skolan till 14.20. Sen får jag se vad som händer.

Bilder på håret kommer imorgon, fast man knappt märker någon skillnad.. Menmen. Kanske syns mer när jag fixar till det och så. Nu ska jag välja kläder. Tills imorgon! Sånt är smart att göra dagen innan för det tar så sjukt långt tid för mig. Det är nog kläder som tar mest tid för mig på morgonen.

Jag imorse !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0