DAG 1 - Presentera mig själv

Hej jag heter Amanda Johansson och är 16 år. Jag fyller år den 27 Juli och är född 1994. Jag går första året på Grafiskt utbildningscenter, GUC i Uppsala. Där jag även går med min bästavän Anna. Själva skolan tycker jag är helt okej faktiskt. Det är bara lärarna som strulat till det så ordentligt. Jag började där Blandannat för jag ville ha samma klass hela tiden och inte hamna i olika grupper om ni förstår vad jag menar? Sen på Onsdagar har vi liksom bara en lektion, vilket är lite jobbigt eftersom det tar lika lång tid att åka dit, som det tar att vara på lektionen. Sen ska man hem också.. Så ja det känns lika onödigt!
Jag bor i Upplands Väsby med min Mamma, Pappa och Storebror. På fritiden umgås jag med Min pojkvän, mina vänner eller bara tar det lugnt. Jag trivs med mig själv och det bästa som finns i mitt liv är mina nära och kära.

Om jag får säga tre bra egenskaper om mig själv så är det att jag står för vad jag säger och gör, ställer upp för dom som betyder något för mig och jag vill alltid testa nya saker. Och när det finns saker jag måste ändra på så är det mitt humör. Om någon får mig eller mina vänner att må dåligt så kan jag bli hur förbannad som helst. Jag gör även saker utan att tänka på konsekvenserna.

Och när det gäller skolan, så ger jag upp väldigt lätt. Jag orkar knappt åka dit längre.. Även fast jag vet att det handlar om min framtid. Jag vet det och jag har hört det flera gånger. Men det spelar ingen roll just nu. Jag är så trött på skolan att jag snart spyr. Jag ser ingen mening alls att gå dit. Det gör mig bara på dåligt humör!

Jag har en pojkvän som ni kanske redan vet? Christoffer Eklund heter han. Vi blev tillsammans den 14 November. Jag är så glad att jag har honom, även fast jag kanske inte alltid visar det. Han finns alltid där då jag behöver honom som mest. Han ställer alltid upp för mig och får mig att känna mig älskad. Han är den bästa pojkvännen och jag älskar han mer och mer för varje dag som går.

Jag har även världens finaste vänner som också alltid finns där vid min sida och stöttar mig, oavsätt vad. Jag älskar er. Ni är bland det bästa som hänt mig och jag är verkligen så himla glad att jag har just er. Jag kan inte beskriva med ord. Jag behöver inte nämna några namn. Ni som tar åt er. Det är er jag menar. Tack för att ni finns. Tack för att jag får uppleva vänskapen jag har med er. Tack för att ni får mig att känna mig lycklig! 

Nu har ni fått veta lite om mig. Om ni har något ni undrar över är det bara att fråga. Som Erat namn eller Anonymt, det är bara att fråga på så lovar jag er att jag svarar så snabbt jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0