DAG 11 - MITT SYSKON

Jag har en storebror som heter Andreas. Han är 92a, alltså 18 år. Han går på Cybergymnasiet Norra och har inriktningen El. Han är väldigt hjälpsam och vill alltid mitt bästa. Hans sämre egenskaper är att han är envis, lat och lite för överbeskyddande. Men jag kan absolut inte säga att jag inte är glad för att jag har honom, för det är jag väldigt tacksam över! 

Jag kan prata om exakt allt med Andreas, utan att han säger det till någon annan. Om det är någon jag verkligen kan lita på så är det han! Jag och Andreas har alltid haft väldigt bra kontakt. Vi har alltid varit dom syskonen som folk nästan blivit lite avundsjuka på för att vi står varandra så nära. Och min storebror är alltid så mån om mig. Han skulle aldrig göra något som skulle göra mig ledsen. Han är verkligen världens bästa syskon!

Jag minns när jag gick i tvån och han kom alltid och hämta mig från skolan så gick vi till Grimbo och köpte godis varje Fredag. Jag minns det så väl. Jag var så himla glad. Just för att min egna Stora storebror kom och hämta mig. Han har alltid ställt upp för mig och alltid skyddat mig, oavsätt vad. Det jag ville komma fram till är att jag älskar dig. Du är världens bästa Storebror! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0