DAG 13 - DEN HÄR VECKAN

Måndag - Va i skolan. Skulle egentligen pluggat hos Farmor, men det blev inte så. Jag fick värsta huvudvärken så sov bort hela dagen och vaknade runt 10 på kvällen. 

Tisdag - Jag var hemma från skolan. Jag och Älskling hade en månad tillsammans, men eftersom jag fortfarande mådde dåligt, så kom han hem till mig en stund eftersom jag inte orkade ta mig till honom. 

Onsdag - Idag alltså. Christoffer kom till mig en stund och höll mig sällskap här hemma. Jag är så uttråkad efter ha varit hemma rätt länge nu.. Sen har jag väl inte gjort något speciellt. 

Torsdag - Imorgon ska jag ha utvecklingssamtal med läraren klockan 14.00, om jag ens orkar gå till skolan. Måste ringa nordea!!

Fredag - Vet inte riktigt än.. Va med älskling och sova hos honom. 

Lördag - Centrum med Matilda. Tjejmiddag på kvällen. Underbart! 

Söndag - Bara ta det lungt antar jag. Beck klockan 21.00! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0