DAG 15 - MINA DRÖMMAR

Jag är en ganska simpel människa. Iallafall nu när jag blivit lite äldre. Förr så drömde jag om att bli dagisfröken eller delfinskötare. Idag vill jag jobba inom Veckorevyn. Men om kanske 10 år är jag något helt annat. Livet består av många drömmar. Därför tycker jag att man både ska ha mål och leva i nuet. Jag menar, du kommer längre på att sätta upp mål och hela tiden sträva efter något men du måste även kunna leva i nuet. Vara lycklig där du är och inte få panik över vad som kommer hända sen. 

Vi behöver våga drömma om saker som kanske tycks vara omöjliga bara för att utmana och själva att komma vidare i livet. 

Lite av mina drömmar: 
  • Ta körtkort när jag är 18.
  • Köpa havsvilla med stor tomt.
  • Att Christoffer ska vara min hela livet.
  • Få minst två barn.
  • Ha ett bra jobb, där jag trivs.

Sådär. Nu fick ni veta några. Och glöm inte. Det är viktigt att ha mål. Det är viktigt med drömmar och det är viktigt att kunna leva i nuet. Gör det som känns bäst för dig, och inte för någon annan. 


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Minst 2 barn, nej max 2 barn :D <3

2010-12-16 @ 22:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0