DAG 6 - MIN DAG

Ja. Där har jag inte så mycket att skriva mer än att gå ner i inläggen och läs. Men jag kan ta det kortfattat. Jag var i skolan till halv 5, vilket var drygt och tråkigt! Nej men dagen gick ganska snabbt. Efter skolan åkte jag till Stockholm och drog till Globen med Mamma och Pappa där vi skulle kolla på Idol Genrepet, vilket var hur kul som helst. Det kändes som jag satt och log igenom hela alltihopa. När vi drog hem åkte vi förbi donken och käka. Det har varit en riktigt lyckad kväll. Jag har inte gjort något med mina föräldrar på väldigt länge, så det var mysigt att åka iväg med bara dom. 


Jag älskar er. Ni är världens bästa föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0