DAG 7 - MIN BÄSTAVÄN

Det finns en tjej som heter Anna Linnea Karin Thunberg som alltid har funnits där för mig och aldrig svikit. Hon har alltid varit äkta och hjälpt mig ur problem som jag själv har skapat. Den här tjejen är min bästavän och det har hon varit sen femman. 

"En äkta vän är den som ser sorgen i dina ögon. När andra tror på ditt leende." Jag är väldigt glad att jag har henne. Så kul som jag har med henne, har jag inte med någon annan. Vi kan skämma ut oss utan att bry oss om vad andra tycker. Vi garvar åt typ.. allt och vi är bara så jäkla awsome! Jag finner inga ord för hur galen denna brud är. Och då menar jag positivt! Hon får mig alltid att skratta, hur nere jag än är. 

Det är henne jag går till direkt när någonting har hänt. Det är henne jag pratar med när jag är ledsen. Det är henne jag ringer om jag behöver prata. Det är henne jag ringer om jag är glad. Det är henne jag vill känna när jag är vuxen och har barn. Det är henne jag älskar att älska. Just för att hon är som hon är. Så himla perfekt. Så himla äkta och så himla bra. Hon ger dom svaren man vill höra. Tex. Om jag tycker jag ser hemsk ut någon dag, så kan hon få mig att tänka om på nolltid. Från dåligt självförtroende till bra självförtroende. Och om jag är på dåligt humör, får hon alltid mig på bättre humör. Hon är min bästavän som jag vägrar släppa taget om! 

Anna. När du läser det här, så ska du veta att jag älskar dig. Min fina bästavän.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0