EN LUGN KVÄLL

Ikväll tog vi det väldigt lugnt. Vi skulle egentligen på fest, men det blev inte så eftersom Chrippa inte mådde så bra, stackarn. Han sov i ungefär 4 timmar, så nu är det bra igen! Det blir nog fest imorgon istället.

Men iallafall så kom Linnea hit och gjorde mig sällskap, vilket var superkul. Vi gjorde allt från att vara ute och flumma till att dansa och sjunga. Hon drog hem runt 1 och nu ligger min älskling här bredvid mig. Vi ska snart kolla på Harry Potter! Sen blir det sovdags.

Tänkte egentligen bara säga Godnatt. Sov gott!



Detta klipp härmade jag och Linnea. Fan vad vi garva! Sen gjorde vi uppträndandet för Pappa och Chrippa när han hade vaknat. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0