Hemma hos familjen Giden

Hej! jag vet att jag inte skrivit på ett tag. Jag har haft fullt upp tyvärr. Igår var det julafton som ni alla vet. Jag är jättenöjd med alla julklappar. Det var jättemysigt. Nästan hela släkten kom till oss. Vi åt en massa mat, kollade på Kalle anka och bara myste. Jag kan ta kort på allt jag fått och lägga in senare. Just nu är jag hemma hos familjen Giden. Vi har ätit rebenspjäll, öppnat julklappar och nu sitter jag, Andreas och victor vid tvn och kollar på solsidan. Så jävla bra! Snart ska vi nog åka. Då ska jag träffa älskling och även sova hos honom. Men nu ska jag fortsätta kolla på solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0