Jullov om 7 dagar!

Oj herregud, var tiden går snabbt. Nu är klockan snart 3 på morgonen och jag ska upp klockan 6 imorgon. Lyckat. Jag kommer vara trött när jag vaknar. Men det ska inte hindra mig från att gå till skolan. Utan imorgon ska jag vara påklädd och klar då jag ska ta bussen som går 06.55. 

Därför säger jag Godnatt nu. Men alla sover förmodligen redan. Bara jag som sitter uppe halva natten och sedan klagar på att jag inte sovit något, haha. Pratade även i telefon med Älskling för ganska länge sen. Vi pratade i tre timmar, fast det kändes som tre minuter. Hahaha. Men vafan. Nu börjar jag babbla igen. 

SOV SOV SOV. Godnatt mina kära läsare.

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0