MIN UNDERBARA KVÄLL

Ikväll har det varit jättemysigt! Jag drog in till Stockholm direkt efter skolan. Mötte upp Mamma och efter ett tag Pappa och några kompisar till honom. Eftersom allting blev så sent, så fick jag äta korv med bröd i Globen stax innan det skulle börja. Men det var helt okej faktiskt, förutom att det var lång väntetid. 

När vi hade hittat våra platser så var det bara att vänta tills Idol genrepet skulle börja! Under pausen gick jag och köpte popcorn, vilket var supergott. Jay var bäst tyckte jag. Han kommer nog vinna imorgon. Men Minnah var också bra, men det var inte riktigt hennes låt. Jag tyckte även dom hade gjort allt väldigt bra! Mer än så säger jag inte. Ni får kolla på Finalen imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0