DAG 3 - MINA FÖRÄLDRAR

Vart ska jag börja..? Jag älskar mina föräldrar så sjukt mycket. Jag har ingen aning om vad jag skulle göra utan dom. Det är dom som alltid finns där när jag är ledsen. Det är dom som alltid ställer upp för mig och ser på mig om jag är ledsen, utan att jag behöver säga något. Det är dom jag berättar det mesta för och det är så otroligt skönt att ha en sådan bra kontakt med sina föräldrar. Men det är klart inte vi är sams alla gånger. Vi kan bråka ska jag säga er och då ger jag mig aldrig..

Jag är ganska lik pappa. Han är riktigt envis. Och det blir lätt att vi börjar bråka om småsaker som är så onödigt. Det är oftast han som jag kan sitta och diskutera saker med hur länge som helst och ingen av oss ger oss. Han vill ha rätt och jag vill ha rätt och det är någonting som vi båda måste bearbeta med. Min pappa ställer alltid upp för mig. Och helt ärligt. Jag kan berätta nästan allting för honom. Jag kan prata med han lika mycket som jag kan prata med mina vänner typ, vilket är otroligt jäkla skönt!

Min mamma däremot är tvärtom. Hon är den som oftast ger sig, om det inte handlar om något allvarligt. Då kan hon bli riktigt sur. Men hon är världens bästa mamma. En bättre mamma kan man inte få. Jag kan prata med henne också om nästan allting. Hon är som en bästavän för mig. Och hon kan verkligen få mig att skratta. Vi har samma humor (eller har vi ens humor? haha) . Nej men jag har sjukt roligt med min mamma ibland och vi kan skratta så vi knappt får någon luft.. 

Det är så otroligt skönt att ha så nära kontakt med sina föräldrar. Och jag är så glad att jag har dom! Jag älskar er så mycket. Tack för att just ni är mina föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0