MYS

Ligger och kollar på Beck, fast just nu är det reklam på tv så då tänkte jag att det var dags att skriva lite. Jag och älskling åkte ner till Rimi och köpte Chips med dipp. Hur gott somt helst! Så vi har suttit och svullat hemma hos mig nästan hela kvällen. För en stund sedan åkte han hem.. Och hur sjukt det än låter, så saknar jag honom faktiskt redan! Jag orkar inte skriva om vad jag har i min väska. Jag lovar er att jag tar kort på det imorgon. Är rätt så trött.. Så ja. Ni får vänta tills morgondagen helt enkelt. 

Beck börjar närsomhelst, så nu avslutar jag det här på ett bra sätt. Om jag inte skriver något mer ikväll, så säger jag Godnatt nu! Sov gott allihopa. 

Bjuder på några andra härliga bilder istället. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0