NU: DUSCHEN

Idag åt jag Mackor med ost och drack Teé till. Det var gott! Jag pratade även med mamma och pappa om hur jag skulle göra med skolan och allt.. Så imorgon ska jag gå iallafall. Sen är det ungefär 2 veckor kvar tills jag får jullov. Så jäkla skönt! Och imorgon börjar jag 10.25 istället för 08.35, så det känns helt underbart! Plus att det är fredag då också. Sen är det helg!

Efter maten kom min älskling hit. Vi satt och pratade med mina föräldar tills jag gick ut och mötte Matilda. Vi pratade en stund och jag finns alltid här för dig, hjärtat. Alltid alltid alltid. Vi klarar oss igenom allt tillsammans, ellerhur? Och glöm inte. Efter regn kommer solsken, även fast det är svårt att tro på just nu.

När jag kom hem, satt Chrippa och spelade xbox. Och nu ska vi gå ner och duscha. Sen sover han kvar här. Så himla mysigt! Uppdaterar senare, innan jag somnar. 

Och du ska känna dig saknad, Marcus bästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0