NU SKA JAG OCH ÄLSKLING DUSCHA

Den här kvällen har bara varit chill. Jag somnade till Idol och sov 3 timmar typ.. Stackars Chrippa. När jag vaknade var det massa folk här som mina föräldrar hade tagit hit och även Andreas kompis. Vi har suttit och sjungit och spelat gitarr, vilket var jättemysigt! Nu börjar folk röra sig, så det är skönt. Jag och älskling ska ner och duscha snart. Sen blir det mys! Och sen sova länge imorgon. 

Smsade nyss med Alex. Hans föräldrar är här. Vi skulle kanske åkt till dom som satt hemma hos honom och drack, men det blev för sent så vi struntade i det. Jag hoppas det händer något roligt imorgon! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0