RYKTEN..?

Postat av S'
Men va bra att han ljuger för dig tycker jag, både han och Danne snackade skit om dig när vi va hos henke allihopa och du va där med Rasmus. det går typ rykten om att du gjort det? men skit samma orakr faktiskt inte bry mig
ja men hälsa honom det ju fortare han och jag löser det, ju fortare kan man lägga allt detta bakom sig, men antar att han är för feg som vanligt, du jag är inte heller efter bråk, men är så trött på att han och hans glappkäft ska snacka skit hela tiden, och hande han varit mogen nog hade han tagit inställning till att lösa detta men nej, jag försöker göra allt för att lösa detta genom att ge förslag på dagar men då kommer hans ursäkter fram.. gör mig en tjänst och be honom ta kontakt med mig så vai kan lösa den här skiten för annars ryker hans saker för ingen orkar hunda efter en sån person, men som sagt kontaktar han inte han mig den här veckan ryker hans saker bokstavligen plus att han får paya för en annan sak...

Svar: Då tycker jag du kan berätta för mig vad han sa isånnafall, eftersom han säger att du ljuger. Och det är klart jag litar mer på Chrippa, än vad jag gör på dig. Det måste du ju förstå själv. Rykten, haha. Ta ta reda på fakta innan du säger något. Har inte du lärt dig det än? Du är fan äldre än mig och jag verkar ha mer vett i huvudet än vad du har. Vet du ens att det finns något som heter respekt? Och vad är det för något han ska betala? Jaja. Nu orkar jag inte lägga ner min tid här. Ha en trevlig kväll. Hejsansvejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0