SKOLA IDAG

Godmorgon! Någon mer som är i skolan än bara jag? Just nu är det ganska tomt här. Men det börjar komma lite folk nu. Jag börjar lektionen 08:35 , då vi har Multimedia. Sen har vi hål i en timme.. Känns som det här dagen kommer gå ganska snabbt med tanke på att både jag och Anna inte ska vara med på idrotten! Hoppas vi får åka hem lite tidigare då.

Idag är det även 10 minusgrader ute. Jag höll på frysa ihjäl när jag var ute nyss. Det är så sjukt kallt ute. Men nu ska jag in på min lektion.  Det ligger högst upp, så kanske borde gå nu!




Såhär ser jag ut idag. Och idag är det även FREDAG! Så jäkla SKÖÖÖÖÖÖNT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0