SÖTA TJEJER

Godmorgon! Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera. Men jag har varit sjuk så jag har verkligen inte orkat. Men nu börjar jag iallafall bli lite frisk så idag drog jag till skolan. Det var lite jobbigt att komma upp imorse men jag klarade det och Anna är nog lite stolt över mig. (Cheyen sitter bredvid mig så hon läste och skrattade lite, hihi)

Idag får jag även jullov! Så himla skönt! Så jag har bara två lektioner idag och sen avslutningsfika. Efter skolan ska jag till Centrum med Matilda och köpa födelsedagspresenter till Anna och Linnea. Dom ska ha tjejmiddag på Lördag, så det ska bli roligt! Längtar! Sen idag blir det väl bara att ta det lugnt.. Inga planer, ingenting.

Vi har snart datakunskap, så ska gå snart. Men vi hörs senare. Uppdaterar nog på den lektionen.

Brist på bilder, så denna bild bjuder jag på just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0