Vad har hänt idag då?

Tjena! Jag sitter just nu med en kopp Tee och bara njuter. Jag fick reda på en sak idag som gjorde mig så jävla irriterad. Fyfan asså, vad äckliga människor det finns! Hade jättedåligt samvete för en grej, men det löste sig. Tur att jag har världens bästa pojkvän som verkligen förstår en så bra.
Men iallfall. Dagen spenderades först med älskling och vi åkte ner till Station där vi mötte Kim och Totte. Jag hämtade min plånbok hos Polisen som någon kille hade kommit och lämnat in. Så himla gulligt gjort! Sånt blir man så glad av! Efter vi hade hämtat den, så åkte vi tillbaka till Centrum där vi gick runt och kollade lite i affärer osv. Jag och Chrippa drog hem efter någon timme, då vi åkte hem till mig. Linnea mötte oss nere vid busshållsplatsen. Vi gick hem till mig och åt middag. Stuvade makaroner med falukorv.
Sen var jag och Linnea ensamna, så vi hade tjejsnack. Mysigt! Kärlek till den bruden. Senare kom Chrippa igen när Linnea skulle hem, så vi kollade på någon film på 4an, som var ganska bra.
Juste. Ett plus till Anna som har skaffat blogg nu! YES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0