KVÄLL

Jag tänkte skriva ett inlägg. Men jag ångra mig. Fast nu skrev jag ett ändå så nu kan jag lika gärna fortsätta men tro inte att jag kommer börja blogga igen på ett tag. Jag skriver när jag känner för det! 

Ligger i sängen med Julmust och lyssnar på "Så mycket bättre" med Ted Gärdestad. Så sjukt bra låt! Ska snart kolla på julkalendern, dom avsnitten jag har missat. Någon mer som är 16 år och kollar på det? Haha. 

Åh. Nu bytte spotify till låten "Himlen är oskyldigt blå" . Så fin! Men iallafall. Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag hade jätteont i huvudet på dagen, men efter jag sovit lite så gick det över. Jag drog ut och mötte Matilda. Vi pratade ett tag tills båda var frusna och gick hem åt varsitt håll. Skulle även träffat Anna idag och kollat på film och äta massa godsaker. Men det får bli en annan dag. Hon var tvungen att städa. Stackarn.

Imorgon ska vi nog gå på Matildas julavslutning och lyssna på när hon sjunger "Hallelujah" . Hon kommer säkert vara grym som alltid! Lyssnade nyss på Niornas show (då vi var nior) , fan vad jag kan sakna vissa personer där asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0