Godmorgon!

Imorse var jag faktiskt påväg till skolan. Men när jag och Anna kom dit stod det att tåget skulle vara inställt och nästa skulle gå 09.50. Så då bestämde vi oss för att åka hem istället. Så nu är jag hemma iallafall och det blev ingen skola för mig. Chrippa slutade skolan för ett tag sen, så nu ligger vi i sängen och ska snart gå upp och göra pommesfrites! Anna kommer även hit om någon timme, så då kan vi plugga lite.

Har även mailat mina lärare och sagt att jag ska skärpa mig och sagt att dom ska kolla upp det jag missat så jag kommer ikapp igen.. Jag ska verkligen ge allt nu. Fan skärpning Amanda. Jag ska bli lika duktig som jag var när jag precis börjde skolan.



Helgen börjar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0