4 DECEMBER

Vi vaknade för ett tag sedan och har ätit frukost. Älskling sitter här bredvid mig och äter grapefruit och nyss så spillde han så jag fick på min rygg.. Och nu försöker han göra det igen. Hahaha. Igår kollade vi på Harry Potter, fast jag somnade efter fem minuter. Jag var jättetrött verkligen.

Ikväll kommer Eva och Roger hit och äter middag (mina föräldrars bästa kompisar). Egentligen skulle Christopher Blanck och hans familj också äta här, men Lotta mådde inge bra så det får bli en annan dag! Men ikväll blir det nog fest! Är rätt så taggad faktiskt.

Just nu lyssnar vi på Tomas Ledin och vi ska snart åka till Rimi. Sen blir det att fixa till sig lite. Plus måste jag städa mitt rum. Tråkigt, men det måste göras!



En gammal bild när jag hade brunt hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0