Uppdaterad

Lite dålig uppdatering, men igår hade jag fullt upp! Igår var Eva, Roger och Alex här på middag. Det var mysigt! Vi åt middag. Sen kom Anna lite senare och vi fixade oss tills Chrippas kompis Linn kom hit och hämtade oss. Vi hämtade även upp Danne och åkte hem till Linn i Rotebro! Jag hade jätteroligt faktiskt. Det blev en rätt lyckad kväll! Jag och älskling kom hem hit vid 2 och somnade runt 3. 

Vi vaknade för en halvtimme sen kanske och då gick Chrippa och hämtade vatten. Sen har vi bara legat i sängen och pratat om igårkväll. Och shit vilka facerapes Anna gjort på min facebook. Vilken jäkel! Hahaha..

Nu ska vi upp och duscha och göra mig fräshare än någonsin. Haha usch känner mig verkligen ofräsh. Jaja. Vi hörs senare!


Jag och världens bästa pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0