Vad är jag utan er.

Som ni behandlar mig just nu tycker jag är så jävla oshysst. Är jag bara till för att ni ska kunna klaga på allt jag gör? Visa medkänsla, Det är jag som är sjuk. Inte ni. Jag försöker hela tiden och det enda jag får tillbaka är skit. Jag har det inte så enkelt just nu. Det är mycket saker som händer på en gång. Men på senaste tiden har jag inte velat berätta något för er, just för att jag vet att ingenting skulle bli bättre.. Jag säger det rak på sak. Jag mår dåligt över att inte ha erat stöd vid min sida. Jag mår dåligt över att känna den känslan, att jag aldrig räcker till. Jag mår dåligt över att vad jag än gör så är det nästan alltid fel.

Det är som att få en kniv rakt i ryggen. Tusen nålar i hjärtat och så himla mycket mer. Det gör ont att se att ni knappt bryr er längre om hur jag mår, hur jag känner och vad jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0