DAG 5 - VAD ÄR KÄRLEK

Ordet kärlek är en underbar känsla. En helt unik känsla!
Jag fullkomligt älskar den känslan. 

Som den där pirrande känslan i magen som ingen annan kan förstå sig på förän dom också har känt den. Den där känslan av att undra vad personen gör varenda sekund (samma känsla som kan få en totalt galen) . Den där känslan att man blir helt överlycklig så fort man ser honom. 

Då man saknar personen så fort den har gått sin väg. Då man tänker på honom exakt hela tiden. Då ditt hjärta slår hårt bara han kommer lite nära. Då det ekar just hans namn i ditt huvud och då det inte existerar någon annan än han. Det kallas Lycka. Det kallas Underbart. Det kallas Kärlek. 

  • Du känner dig avundsjuk när du ser personen med någon annan.
  • Du kan läsa sms från personen om och om igen.
  • Du känner dig ibland lite osäker när du är med honom/henne.
  • Bara av att höra hans/hennes namn ler du.
  • Du kan sakna personen, fast ni precis har träffats.
  • Du börjar lyssna på låtar som påminner om personen.
  • När ni är med massa andra, fokuserar du bara på den personen.
  • Du älskar att känna personens lukt.
  • Du ler för dig själv när du tänker på honom/henne.
  • Medan du läste detta, var det bara en person du tänkte på.

    Jag tänkte på min älskling Christoffer. Jag älskar dig.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Bloggen designad av:
    Tasnim | Vardag & Bloggdesign
    RSS 2.0