16 NOVEMBER

Jag har inte uppdaterat på hur länge som helst, jag vet. Just nu sitter jag hemma hos Chrippa och väntar på att han ska bli klar någongång. Han kan inte bestämma vad han ska ha på dig för imorgon ska han ha praktik. Han vet inte vilken väska han ska ha. Trodde bara vi tjejer va såhär.. Hahaha. När han blir klar ska vi åka och möta Kim i Smedby, umgås lite med honom. Sen är det hem och duscha. Har bestämt att jag ska somna i tid ikväll. Vi båda börjar iförsig 12 imorgon.

Pratar med Linnea i telefonen. Hahaha skitkul. Rätt åt grabben. Nu är Chrippa klar, så nu ska vi dra. Uppdaterar när jag kommer hem. Vi hörs! Många pussar från eran älskade bloggerska!

Kommentarer
Postat av: julia

Blogga gärna oftare! as bra blogg :)

2010-11-17 @ 18:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0