Allt är så tråkigt just nu..

Jag vill göra om designen helt. Jag har tröttnat på den totalt. Därför jag inte är så duktig på uppdatera längre. Det känns liksom inte roligt att skriva.. Men ska prata med Sofia Lövenberg ikväll, så hon kanske kan fixa något fint åt mig. Hon gör alltid snygga designer! Vi får se hur det blir.
Idag har jag iallafall inte gjort mycket alls. Kollat på film, sovit osv. Bara en riktigt jävla slappdag. Jag kommer förmodligen inte få gå ut heller. Menmen. Vad ska man göra åt saken? Jag har ju varit hemma idag för jag varit sjuk. Och jag mår inte direkt bättre..
Jaja. Nu ska jag äta lunch. Får se vad som finns i kylskåpet. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0