Blir det myskväll?

Vi gick upp klockan halv 2 idag och gick ner och åt frukost. Sedan la vi oss i sängen och kollade på "The blind side" , den var superbra .. Fast jag somnade till lite i slutet, hihi. När filmen slutade gick älsklingen och gjorde ordning sig, medan jag och Victoria kollade på "I rymden finns inga känslor" , fast jag hann inte kolla klart på hela eftersom Chrippa hade så bråttom.. Haha nej men vi skulle åka hem till mig och äta!
Till middag blev det Spaghetti och köttförsås. Vi satt kvar rätt länge tills vi gick ner och duschade. Och nu sitter han här bredvid mig här och äter godis och kollar på när jag skriver. Ikväll vet jag inte vad som händer. Det verkar inte vara någon som är så speciellt taggad och ute tänker jag defenitivt inte va, eftersom det är typ är 15 minusgrader ute. Kallt! Men får se vad som händer. Kvällen är ju inte slut än.
Fick ett sms av Anna förut att hon kollade på Harry Potter. Det blev jag också sugen på att göra. Så kanske laddar ner några.. Jag uppdaterar mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0