Borde jag kanske sova snart?

Just nu ligger jag och min älskling i sängen. Vi har precis ätit Smörpopcorn, så himla gott! Vi ska försöka sova snart, men helt ärligt är jag inte ens trött fast jag ska upp klockan 6 imorgon. Igårkväll tog vi det bara lugnt. Kollade på film och sen sov vi här. Vaknade runt 1 och halv 2 kom Chrippas familj och hämtade oss för vi skulle till Stinsen. Var där i några timmar och kollade bland annat på när Vickan tog hål i öronen. Usch va ont det såg ut att göra, speciellt när han som tog gjorde fel.. Jag skaka fan med henne, hahaha. Min älskling köpte en vinterjacka, ett par skor och en mössa. Jättefint alltihop!
Senare skjutsade hans föräldrar hem oss, så åt vi middag här. Idag kom min Pappa hem också, så det var mysigt. Vi hjälpte även Mamma att baka pepparkakor.. Eller hjälpte och hjälpte. Vi åt pepparkaksdegen, hihi. Efter middagen gick vi ner och bastade och badade bubbelbad i några timmar, haha.. Passade bra nu när det är så sjukt kallt ute. När vi hade gjort i ordning oss, så åkte vi hem till Chrippa eftersom han behövde hämta grejer tills imorgon då han ska till skolan. Medan han gjorde det, satt jag och kollade på Beck med hans familj & drack cola och åt godis. Och nu är vi hemma hos mig. Jag kollade på klockan precis och nu är den fan 12.. Nu måste vi sova. Godnatt. Vi hörs imorgon!
Tände även första advents ljuset idag också. Så nu är det ungefär tre veckor kvar det julafton. Helt underbart! Om jag längtar. Julstrumpa, tända ljus, mysfrukost, julklappar, snö, släkten kommer osv. Kan man säga något annat än helt underbart?! Fasiken vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0