En torsdags kväll.

Sådär. Nu har jag kommit hem från en lång dag i skolan. Och från en lång kväll i Centrum. Direkt när jag kom hem från skolan tog jag en dusch, vilket var superskönt eftersom jag frös som bara den. Efter en stund kom Chrippa. Han kom ner och skrämde mig medan jag stod i duschen. Hahaha. Sen åt jag middag. Han hade redan ätit så han gjorde mig och Mamma sällskap. Det blev pyttipanna.

Sedan fixade jag mig lite fort eftersom vi skulle på Tomtenatta. Vi tog bilen dit så mötte vi upp alla vid Centrum. Det blev en helt okej kväll faktiskt. Bara att det var varmt som inåt helvete. Gjorde allt från att äta pepparkakor, gå i affärer till att gå runt och prata med lite folk. Det var jätteroligt att träffa vänner, som man inte sett på ett tag. Så ja. Lyckad kväll med dom underbaraste helt enkelt.
Åkte hem runt 11. Och nu ligger jag och min älskling i min säng och kollar på tv. Eller han ligger och kollar på när jag bloggar iförsig.. Haha. Han köpte med sig Cola och Godis hem. Så nu ska vi väl kolla på film och mysa. Han ska sova här, så det blir bra. Imorgon ska jag till skolan och då står Innebandy på Schemat. Jag och Anna ska ha shorts och Bsk strumpor. Taggade tjejer, ohyes.
Tänkte bara uppdatera min kväll lite. Jag får se om jag hinner med ett inlägg imorgon, vilket jag inte tror att jag gör eftersom jag nästan försover mig jämt. Jaja. Får se hur det blir. Nu ska jag tvätta bort sminket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0