Godmorgon babes.

Vaknade för en stund sen. Har jätteont i halsen.. Kan knappt svälja eller andas. Det är jättejobbigt, ändå har jag lite ångest för jag har varit hemma nästan hela veckan, vilket inte är så jävla bra. Och det är ingen ide att jag säger att jag kommer plugga idag, för det vet jag att jag inte kommer. Även fast jag önskar. Men det är bara så. Jag har ingen glädje alls för skolan längre. Jag har lust att spy på den.
Iallafall. Jag blir hemma idag! Ska bara ta det lugnt. Och imorgon SKA jag till skolan. Även hur pissigt jag mår. Igår var jag ju också hemma. Då kom Linnea till mig och vi gjorde våfflor och kollade på Irene Huss. Efter ett tag kom Christoffer hit. Då gjorde vi väl inget speciellt. Satt och snackade väldigt länge. Sen drog han hem efter ett tag och sedan kom hit igen och hade med sig två saker till mig som jag blev hur glad som helst över! Tack tack tack igen, hjärtat mitt. Tar kort på det senare och visar er. Men shit va glad jag är asså!
Snart ska jag börja göra ordning lite frukost. Sen kolla på någon bra film. Det blir grymt! Vi hörs senare då. När jag har piggnat till lite.. Vilket jag nog aldrig kommer göra. Är jättetrött..
Jag finns alltid här för dig, älskling. Glöm aldrig det. Du är underbar, bästavän.
Och tillsammans klarar vi allt. Right? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0