Lektionen inställd och jag har tråkigt.

Just nu sitter jag i skolan och gör absolut ingenting. Vi skulle haft engelska, men den lektionen blev inställd. Skönt men ändå inte. Sen har vi Svenska och då skulle jag vara klar med en uppgift som jag helt glömt bort. Men det löser sig nog! Jag har blivit så jäkla skoltrött asså..

Ikväll är det tomtenatta i Väsby Centrum, så dit ska jag med Christoffer och mina älskade vänner. Det kommer nog bli rätt kul tror jag. Ser fram emot Amy Diamond speciellt.. Hahaha. Nej men ärligt talat så var hon min idol förut. Hela grejen slutar klockan 23.00. Så jag lär väl åka hem då. Sen imorgon är det fredag och då vill jag att något riktigt roligt ska hända! Något jag inte föreställt mig. Det enda jag har planerat är att jag ska sova med Chrippa. Bland det bästa som finns är att somna och vakna upp bredvid min sötnos!

Har Svenska om en halvtimme. Drygt. Vad ska jag göra nudå..? Jag är jätterastlös. Vill bara hem och va med Christoffer nu. Fan att skolan ska finnas alltså.. Jaja. Det är bara ha ett leende på läpparna. Fick låna en bok av Anna idag, kom jag på nu. Boken heter "Egoboost" som Isabella Löwengren har skrivit. Jag har börjat läsa lite och den verkar superbra!

http://messi.se/wp-content/uploads/2010/08/blondinbella-egoboost.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0