Min stackars lilla fot ..

Imorse vaknade jag klockan 6 och drog mig iväg till skolan. Det hände väl ingenting speciellt idag, förutom att vi spelade innebandy vilket inte gick så jäkla bra för mig. Jag trampade helt snett, så nu har jag jätteont i min fot.. Hahah, klantigt! Den är helt blå.. När jag kom hem var min älskling hos mig. Men jag var så sjukt trött, så jag somnade och sov i ungefär 2 timmar.

Efter det åkte vi hem till Chrippa, åt middag och kollade på Idol med hans familj. Och nu ska vi typ dra till Mackan (en kompis till honom) . Ingen aning om vad vi ska göra. Menmen. Sen sover jag här inatt. Så antingen hörs vi ikväll eller imorgon. Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0