10 OKTOBER

Godmorgon.. Haha nej men vaknade inte för så länge sen. Fast känner mig fortfarande inte direkt utvilad. Hur mycket måste jag sova egentligen för att känna mig pigg..? Sjukt det där. Idag har jag bara legat i sängen och tagit det lugnt. Kollade på en läskig film, haha eller jag tyckte den var läskig iallafall. "Mirror 2" heter den. Den var väl helt okej. Inte bästa filmen jag sett. Inte sämsta heller.

Håller även på att ladda ner Beck 1-8. Haha ja. Jag älskar Beck & Wallander filmerna. Måste även plugga idag. Så tråkigt. Men jaja. Blir bara på dålig humör av att tänka att de är skola imorgon. Min kusin berättade att man kan få skavsår i magen om man är stressad. Och varje dag jag ska till skolan har jag ont i magen, som det skär sig. Ibland kan jag få så ont att jag typ måste sätta mig ner? Förstår inte vad det är. Men nu har jag berättat det för Mamma och Pappa , så vi ska åka och kolla vad det är. Det konstigaste är att jag aldrig får det på helger. Så något med stress eller ångest kanske.

Snart ska jag ta en dusch. Skönt. Sen får jag se vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0