13 OKTOBER

Godmorgon. Jag kan börja med att säga att jag har helvetes jävla mensverk, så idag är det inte min dag. Men ändå ska jag ta mig till skolan! Dum som jag är. Bra som jag är. Jag kommer säkert vilja åka hem inom en timme. Jag har så sjukt jävla ont asså.. ÅÅÅÅH. HATA. Okej. Förlåt. Nu borde jag ta och bli lite mer possitiv. Det som är skönt idag är att vi bara har två lektioner. När jag kommer hem ska jag äta Chokladpudding med Hallon.. Haha Woooho! Juste. Mina föräldrar va hos Eva & Roger igår (mina extra föräldrar som jag brukar kalla dom för). Så när mamma kom hem, hade hon choklad med sig till mig. Bara för jag är så godissugen just den här veckan. Skitjobbigt..
Nu måste jag fixa det sista. Sen ska jag ta bussen som går 24.
Blä på skolan. Önska mig lycka till idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0