14 OKTOBER

Godmorgon. Idag är jag riktigt jävla grinig! Imorse vaknade jag 06.20 , och skulle ta bussen som gick 56. Precis när jag går ut från dörren med värsta mensverken kommer jag på att jag måste ha tamponger med mig över dagen. Så det var bara att gå tillbaka. Men vet ni vad? Jag hittar inte en enda jävla tampong.  Alla är slut och då är det inte många minuter kvar tills bussen har gått. Jag får panik och det slutar med att jag sätter mig och grinar.. Hahaha. Jag är ett riktigt pms barn ska jag säga er. När saker inte går som jag vill när jag har min mens, då ska man akta sig. Jag kan bli riktigt sur eller riktigt ledsen. Mamma och Pappa kom med massa förslag, men jag var bara förjävlig mot dom. Mamma missade tillochmed sin buss. Jag känner mig jättedum! Men jag var så ledsen. Förstår inte varför egentligen, men fyfan vilka humörsvägningar jag har. Ja nu kanske ni förstår. Jag  är hemsk den här veckan, så idag är jag hemma.

Slutpratat om det. Nu vet ni alla varför jag är hemma idag. Hahaha.. Så vad ska man göra idag då? Plugga Matte! Ett måste. Nu ska jag göra ordning mackor och Oboy. Galen morgon. Dags att ta det lugnt nu. Ska tända lite ljus och sånt mys. Ligger även och lyssnar på musik som gör mig glad. Lite positiv måste man allt vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0