16 OKTOBER

Vaknade runt 9 imorse. Så nu har jag hunnit äta frukost, duscha och snart har jag fixat klart mig också. Det kommer några elektriker hit snart. Så bäst att vara snygg.. Haha nej skoja! Jag ska faktiskt till Stinsen med mamma och kolla om jag hittar något kul! :D Älskar att shoppa.. Blir så glad!

Ikväll är det utgång för min del! Är jättesugen på att fixa mig. Hela den här veckan har jag varit helt sliten och usch. Och nu är det äntligen helg! Så ja. Fixa fixa fixa mig! Haha.. Vad ska ni själva göra idag? Myskväll? Festa? Gå på bio?

Jag tror även Sako skulle komma till Väsby idag, så den bruden vill jag allt träffa! :D Får se vad som händer. Hoppas alla är lika taggade som dom va igår.. Haha fyllo sms, haha älskar! Jaja. Nu måste jag verkligen fixa klart mig, annars får mammi damp på mig! Hahah hon har sagt till mig ungefär 5 gånger nu. Inte bra! Nu jävlar ska jag visa henne hur snabb jag är :D HÖRS SEN!

Snygg pose. Ohyeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0