17 OKTOBER

Kvällen vart ganska lyckad igår kväll! Just nu ligger Miriam bredvid mig. Hon sov över här inatt. Idag blir det en lugn dag iallafall, haha :D Ska göra ansiktsmask och lite sånt. Måla naglarna. Sen ska jag bara ligga och kolla på film exakt hela dagen. Jag både ogillar och gillar Söndagar. Ogillar för det är skola imorgon. Gillar för att det är mysigt att bara ta det lugnt ibland.
Ska sätta på filmen "I love you, man". Har sett den förut och vad jag kommer ihåg så var den superbra! :D Efter det ska väl vi gå upp och äta frukost.. Har ätit lite godis också, haha. Ajaj. Eller äääsch.
En bild för några helger sen. Jag, Anna och Simon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0