2 OKTOBER

Godmorgon! Ligger här bredvid Sako som precis vaknade. Igår drog vi till Ilposte runt 5. Sen började vi fixa oss och sånt. Efter ett tag drog vi till Shervin och var där i kanske någon timme.

Vi drog vidare till Matilda. I början var jag supertaggad. Sen blev jag trött som fan. Men jag somnade aldrig utan jag "bara blundade" haha. Minns att jag ska det väldigt ofta igår. Men tröttheten slog helt enkelt över, eftersom jag hade kontroll annars. Jag var iallafall lugn. Inte typiskt mig, haha.

Sen satt jag och Johannes och körde sten sax påse och jag vann hela tiden typ. Grymt av mig! Haha. Sen tog jag och Sako bussen hem vid 1. Så vi låg och pratade ett tag innan vi somnade.

Bilder kommer in senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0