20 OKTOBER

Imorse vaknade jag halv 7. Gick upp och fixade mig. Åt frukost och sånt. Sen drog jag och Anna till skolan, vilket var väldigt kallt. Det är verkligen kyligt ute nu.. Och imorgon ska det bli snö (!!!) Helt sjuuuukt. Jag måste hitta vinterskor. Skulle egentligen åka in till stan idag, men jag orkar verkligen inte. Får be Mamma köpa skor åt mig. Sen om jag inte tycker om dom får hon lämna tillbaka dom. Men jag tycker om mammas stil på skor. Hon har verkligen bara snygga skor!

Efter skolan gjorde jag Matteprovet som jag hade missat när dom andra gjorde. Så jag och Pernilla fick stanna kvar och göra det. Kändes sådär.. Innan pluggade jag som fan. Sen när jag satt där, så kunde jag inte ett jävla piss. Så irriterande. Allt blandades ihop i mitt huvud. Men jaja. Får hoppas på ett bra resultat iallafall. Sen åkte jag och Pernilla taxi hem, så det var väldigt skönt. Slapp åka tåg och buss hem helt ensam! Så jag kom hem tidigare än vad jag trodde.. Super! :D



Nu sitter jag och äter Macka med Juice. Ska kolla på film nu. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0