21 OKTOBER

Just nu har jag datakunskap. Slutar halv 5.. Drygt. En timme kvar! Men när jag kommer hem ska jag göra knäckkakor, så himla gott! Nu ska jag fortsätta arbeta med min muntliga presentation om mig själv som jag ska göra nästa vecka. Börjar även få lite ont i huvudet. Men nu ska jag inte klaga. Imorgon blir det helg! Sen går vi bara en vecka till, så är det höstlov. Det går snabbt!

Läste Hugo Rosas blogg nyss. Blir så ledsen när det tar slut mellan människor. Haha jag vet, jag är störd. Det gäller alla kärlekspar.. Men alla måste ju hålla med om att Paulina och Hugo var söta tillsammans. För det var dom. Känns som det tar slut mellan dom flesta nu.. Aja. Nu ska jag fortsätta arbeta och längta tills jag får åka hem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0