26 OKTOBER

Godmorgon! Igår blev det väldigt dålig uppdatering. Kan berätta lite vad som hände och så. Jag åkte till skolan. Fick skjuts hem. Gick och mötte Matilda och vi bestämde oss för att gå ut och gå, vilket var förjävligt skönt förutom mina skavsår som jag alltid får när jag har på mig nya skor.. Jobbigt. Menmen. Det var mysigt att prata om allting i det fina höstvädret som va igår!

Kollade på klockan när jag kom hem. Då hade det redan gått en timme. Jag gick och la mig direkt. Mådde inge bra igår. Hade världens huvudvärk. Senare kom Mamma och Pappa hem med Donken till mig. Så gott! Fast kanske inte det bästa när man precis varit ute och tränat lite.. Haha.

Sen gick jag och la mig igen. Och sov hela kvällen och natten. Nu är jag hur pigg som helst! Har redan hunnit fixa mig och jag ska åka om en timme.. Vad ska jag nu göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0