5 OKTOBER

Godmorgon sötnosar? Sovit gott? Själv somnade jag runt 1 igår, vilket var rätt bra med tanke på att jag hade sovit några timmar på dagen också :D

Idag har jag sovmorgon ju. Så himla skönt! Och ni ska bara veta hur mysigt jag gjort i mitt rum. Jag har tänt ljus och ligger i sängen, dricker varm Choklad och kollar på film. Supermys. Bra start på morgonen. Min buss går 10.25. Alltså är det mer än en timme kvar. SKÖNT!

Slutar kvart i 2 idag. Har bara två lektioner - Svenska och Mediekunskap. När jag kommer hem ska jag plugga som bara den! Igår gjorde jag aldrig det. Så det får bli idag istället. Jag ska ska ska göra klart allt. Jag lovar er det.

Mamma ringde mig för en stund sen också och frågade om jag ville följa med och kolla på modevisning. Hon hade blivit inbjuden från sitt Jobb, så det ska bli kul. Och då kan jag ändå passa på att köpa halloweenkläder och present såklart! :D

En djävul kanske man kan klä ut sig till?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0