6 OKTOBER

Godmorgon världen! Sovit gott? Somnade runt 12 igår . Kollade på den där filmen "Case 39" . Den var sjukt obehaglig. Tog ett tag tills jag kunde somna. Nu sitter jag här med Pernilla och lyssnar på gamla låter. Haha jättekul. Vi sitter och sjunger med. Vi har även lyssnat på jullåtar.. Haha.

När jag kommer hem ska jag plugga. Sen får jag se vad som händer. Antagligen så ska jag träffa Matilda. Och vet ni vad? SNART ÄR DET HELG! Så jävla sköööönt. Och när torsdagen är slut, så drar jag in till stan direkt och möter upp Mamma där. Vi ska ju kolla på Modevisning och shoppa lite hoppas jag. Mysigt.

Nu ska jag fortsätta arbeta på mitt block. Vi hörs senare :D




Kommentarer
Postat av: matilda

haha, vi båda tar alltid för givet att vi ska ses! :D

FINT HÅR! <3

2010-10-06 @ 10:23:39
URL: http://matildaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0