7 OKTOBER

Jag var hemma från skolan idag, vilket var väldigt skönt. Jag hade sådan grov huvudvärk imorse att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Min storebror fick ringa mamma för att säga att hon skulle sjukanmäla mig, för jag orkade inte ens ta upp telefonen och ringa ett samtal. Jag låg bara i sängen helt död typ.

Andreas gjorde Lunch åt mig. Sedan ringde Matilda och frågade om jag kunde lämna tillbaka hennes jacka. Och självklart är jag snäll som alltid och följer med! :D Kände att jag behövde lite friskluft också, så det var bra! Kom hem för en timme sedan kanske och jag har precis ätit middag.

Nu kollar jag på "Fucking Åmål" , så jävla bra! Haha. Får se vad som händer sen. Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0