9 OKTOBER

Dålig uppdatering, jag vet. Igår var jag i skolan. Gick på alla lektioner, utan idrotten. Jag och Anna drog in till stan. Köpte lite smått. Gick in på Butrix, där vi fick lite beslutångest.. Det finns så mycket roligt att köpa. Synd bara att det är ganska dyrt där. Men tillslut bestämde jag mig för att vara en djävul.

Sen drog vi hem och redan då kände jag att jag inte mådde något bra alls. Mådde så sjukt dåligt. Tillochmed Pappa och Andreas reagerade på att jag såg likblek ut. Så jag gick och la mig ett tag. Vaknade efter någon halvtimme och mådde lite bättre. Fixade mig och drog till Linda. Hon hade tjejmiddag och det var jättemysigt verkligen. Vi tjejor satt och pratade en massa. Det var jättekul.

Sen efter efterätten så gick jag ut och tog friskluft för jag mådde åt helvete. Jag var helt seg och trött. Sen började jag skaka och bli jättevarm. Feber antagligen. Mamma och Pappa gick och mötte mig. Det kändes seriöst som att jag skulle svimma. Så jag satt mig ner och väntade på dom.

När jag kom hem, så somnade jag direkt. Orkade iallafall ta bort mitt smink, så det var bra. Har min mens nu också och det är så jävla jobbigt. Hatar den här veckan. Har förvarnat alla i min familj nu.. Haha jag blir som en riktig djävul när jag har mens. Men mamma ska köpa hem massa godsaker till mig också. Så det är bra!

Det var min kväll igår. Inte så rolig. Menmen. Sånt som kan hända. Synd bara att det var på Lindas tjejmiddag, då jag hade varit så taggad innan. Kanske blir fler gånger. Får hoppas! Tack för allt iallafall. Maten och allt annat var supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0